راهنمای مبتدیان در زمینه جستجوگرها
رتبه بندی و ترافیک با بهینه سازی موتور جستجو

مقدمه
به سفر آموزش SEO خوش آمدید!
اگر تمایل شما برای یادگیری بهینه سازی موتور جستجو (SEO) جهت به اجرا در آوردن و آزمایش واقعی باشد ، از این راهنما بیشترین بهره را خواهید برد.

این راهنما برای توصیف تمام جنبه های اصلی سئو ارائه شده است ، از یافتن اصطلاحات و عباراتی (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک قابل توجهی برای وب سایت شما ایجاد کنند تا همسان سازی سایت شما برای موتورهای جستجو و همچنین ایجاد پیوندها و بازاریابی و تبلیغات خاص برای سایت شما .

دنیای بهینه سازی موتور جستجو پیچیده و همیشه در حال تغییر است ، اما شما به راحتی می توانید اصول آن را درک کنید و حتی مقدار کمی از دانش SEO می تواند تفاوت زیادی در بازدید سایت شما ایجاد کند. در اینترت به طور گسترده آموزش های رایگان زیادی در زمینه SEO همانند این آموزش ، موجود هست! 

این آموزشات را با آنها ترکیب کنید و در راه تبدیل شدن به یک SEO کار حرفه ای قدم بردارید.

مبانی بهینه سازی موتور جستجو:

تا به حال درباره سلسله مراتب نیازهای انسان از مازلو شنیده اید؟ این یک نظریه روانشناسی است که اساسی ترین نیازهای انسان (مانند هوا ، آب و سلامتی) را نسبت به نیازهای پیشرفته تر (مانند عزت و تعلق اجتماعی) اولویت می دهد. این تئوری این است که شما نمی توانید بدون اطمینان از برآورده شدن نیازهای اساسی تر ، به نیازهای بالا دست پیدا کنید.  اگر غذایی نداشته باشید عشق اصلا مهم نیست.

رند فیشکین با استفاده از همین نظریه هرمی مشابه برای توضیح روش ها در مورد سئو ایجاد کرده که من (سینا سعیدعصر) اون رو ترجمه کرده و به شما نشان میدهم.

همانطور که مشاهده می کنید ، پایه و اساس SEO خوب قطع به یقین از دسترسی موتور های جستجو به محتوای شما آغاز می شود و از آنجا به بالا حرکت می کند.

با استفاده از این آموزش مختصّ مبتدیان می توانیم این هفت مرحله را برای در صفحه اول جستجوگرها آمدن دنبال کنیم:

1.کاری کنید تا موتورهای جستجو بتوانند وب سایت شما را بخوانند
2.محتوای جذاب که به جستجوی مخاطب پاسخ کامل و مناسب بدهد
3.بهینه کردن کلمات کلیدی برای جذب بازدیدکنندگان و همچنین موتورهای جستجو
4.احساس تجربه کاربری عالی برای مخاطب از جمله سرعت بارگذاری سریع و UX جذاب(به احساسات و راحتی کاربر حین کار کردن با اجزای مختلف سایت گفته می‌شود)
5.نشر و به اشتراک گذاشتن محتوای خوب و مناسب که پیوندها ، نقل قول ها و پشتیبانی را به همراه دارد.
6.عنوان ، URL و توضیحات برای داشتن CTR بالا در رنکینگ (CTR درصد کاربرانی است که در نتایج جستجو بر روی لینک سایت شما کلیک میکنند.)
راس هرم / طرحی برای بیشتر دیده شدن در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERPs)
ما در سرتاسر این آموزش برای هر یک از این قسمت ها وقت صرف خواهیم کرد ، اما دلیل اینکه زودتر به این مسائل پرداختم این است که به صورت کلی نگاهی به چگونگی ساختار این آموزش داشته باشیم.

این فصل ها را بخوانید …

فصل 1: سئو 101
چیست و چرا مهم است؟

برای مبتدیان واقعی بیاموزید که بهینه سازی موتور جستجو چیست ، چرا مهم است و همه اصول لازم برای دانستن کار را برای شروع درست خود بدانید.

فصل 2: ​​موتورهای جستجو چگونه کار می کنند – خزیدن ، فهرست بندی و رنکینگ
اول ، شما باید ظاهر شوید.

اگر موتورهای جستجو به معنای واقعی کلمه نتوانند شما را پیدا کنند ، هیچ یک از بقیه کارهای شما مهم نیستند. این فصل به شما نشان می دهد که چگونه ربات های آنها در اینترنت می چرخند تا سایت شما را پیدا کنند و آن را به فهرست خود اضافه کنند.

فصل 3: تحقیق کلید واژه
درک کنید که مخاطب شما می خواهد چه چیزی پیدا کند.

رویکرد ما ابتدا کاربران را هدف قرار می دهد زیرا این همان چیزی است که موتورهای جستجو به آن پاداش می دهند. این فصل تحقیق درباره کلمات کلیدی و سایر روش ها را برای تعیین آنچه مخاطب شما دنبال می کند ، شامل می شود.

فصل 4: بهینه سازی در محل
برای تهیه پیام خود از تحقیقات خود استفاده کنید.

این یک فصل سنگین است ، که شامل طراحی بهینه شده ، تجربه کاربر ، معماری اطلاعات و همه روش هایی است که می توانید نحوه انتشار مطالب را برای به حداکثر رساندن دید و طنین آن با مخاطبان تنظیم کنید.

فصل 5: سئو فنی
دانش فنی اولیه به شما کمک می کند سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و اعتبار را نزد توسعه دهندگان ایجاد کنید.

با اجرای طراحی پاسخگو ، دستورالعمل های ربات و سایر عناصر فنی مانند داده های ساختاریافته و متا تگ ها ، می توانید به Google (خود یک ربات) بگویید که سایت شما در مورد چیست. این به آن کمک می کند تا برای موارد مناسب رتبه بندی شود.

فصل 6: ساختمان پیوند و ایجاد قدرت
صدا را زیاد کن.

وقتی همه چیز را سر جای خود قرار دادید ، وقت آن است که با جلب توجه و پیوند از سایت ها و تأثیرگذارهای دیگر ، نفوذ خود را گسترش دهید.

فصل 7: اندازه گیری ، اولویت بندی و اجرای سئو
خود را برای موفقیت تنظیم کنید.

یک قسمت اساسی از هر استراتژی سئو ، دانستن اینکه چه چیزی م workingثر است (و چه چیزی نیست) ، تنظیم روش خود در ادامه کار است.

واژه نامه جستجوگرها
اصطلاحات و عبارات کلیدی را بفهمید.

با یادگیری سئو می توانید بعضی اوقات احساس یادگیری زبان دیگری داشته باشید ، با تمام اصطلاحات اصطلاحات اصطلاحات و اصطلاحاتی که انتظار دارید آنها را بدانید. این واژه نامه فصل به فصل به شما کمک می کند تا کلمات جدید را کنترل کنید.

چه مقدار از این راهنما را باید بخوانم؟
اگر در بهبود ترافیک جستجو جدی هستید و با سئو آشنا نیستید ، توصیه می کنیم راهنمای مبتدی برای جستجوگرها را به صورت جلو بخوانید. ما سعی کرده ایم آن را تا حد امکان مختصر و آسان درک کنیم و یادگیری اصول SEO اولین قدم حیاتی در دستیابی به اهداف تجارت آنلاین شماست.

با سرعتی که بیشتر به شما مناسب است بروید و حتماً ده ها منابعی را که در سراسر فصل ها به آنها پیوند می دهیم یادداشت کنید – آنها همچنین شایسته توجه شما هستند.

هنوز هیجان زده شده اید؟ شما باید باشید! بازاریابی موتور جستجو یک زمینه جذاب است و می تواند سرگرم کننده باشد! اگر گیج شدید ، تسلیم نشوید. ما افرادی داریم که می توانند در سمینارهای آموزشی SEO به کمک مربی به شما کمک کنند.

ما هیجان زده هستیم که شما اینجا هستید! یک فنجان قهوه بگیرید ، و بیایید به فصل 1 (SEO 101) برویم.